MY FAITH

به وبلاگ من خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی

نرم افزار اندروید: تیروئیدآزما

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

امروزه بیماریهای تیروئید یکی از شایعترین بیماریهای هورمونی می باشد که افراد به آن مبتلا می شوند . این برنامه  مطالب مختلفی درباره تیروئید را دربرمی گیرد که به شما کمک می کند تا نسبت به مسائل ان مسلط شوید.

برنامه ای که توسط اینجانب طراحی و ساخته شده ، برنامه ای نسبتاً کامل درباره غده تیروئید به همراه آزمون تشخیصی ساده می باشد که به تشخیص هفت مورد از بیماریهای شایع تیروئید کمک می کند.

صفحه اول

در برنامه همچنین سعی شده  که کمتراز مطالب پیچیده و تخصصی استفاده شود تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

هورمونها ، تشخیص وبیماریهای غده تیروئید و رژیم غذایی  قسمتهای مختلف این برنامه را تشکیل می دهند .

صفحه اصلی

دربخش هورمونها ، به هورمونهایی که درغده تیروئید تولید می شوند وهمچنین به هورمونهای مرتبط مانند TSH و TRH پرداخته شده است .

هورمونها

در قسمت تشخیص ، آزمایشهای پرکاربرد در حوزه تشخیص و پایش درمان را بررسی کرده ایم . ( همچنین در قسمت بیماریها نیز تا حدودی به تستهای تکمیلی که به تشخیص بیماری کمک می کنند نیز اشاراتی داشته ایم )

تشخیص

در بخش بیماریها ، به ده بیماری شایع تیروئید به همراه نکاتی در مورد تشخیص ودرمان آنها پرداخته شده است .

بیماریها

در بخش رژیم غذایی نیز نکاتی کلی  درباره رعایت تغذیه در بیماریهای کم کاری و پرکاری تیروئید آورده شده است که به بهبود وضعیت بیماران کمک می کند.

رژیم

در این برنامه کمتر به مبحث درمان پرداخته شده ولی با اینحال در قسمت بیماریها تا حدودی به آن اشاره کرده ایم . توصیه ما به شما ضمن استفاده از این برنامه ، مراجعه به پزشک مورد اعتماد می باشد .

امروزه تقریباً تمام بیماریهای تیروئید قابل تشخیص و درمان است . نکته قابل توجه در بحث درمان این است که درمانهای تیروئید معمولاً دوره ای و زمان بر می باشند وبیماران حتماً در طول دوره درمان باید زیر نظر پزشک معالج خود باشند .

لینک برنامه در کافه بازار:

http://cafebazaar.ir/app/com.thyroidazma/?l=fa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی